Kot_boom2006 Napisano 28 Listopada 2021 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2021 (edytowane) Nick: kot_boom2006 Imię: Jakub wiek: 16 Doświadczenie w adminowaniu: Byłem wice-adminem na jednym z serwerów 1v1. Lecz on sie szybko rozpadł. Czy umiem rozpisać demko: Umiem Status Prime: aktywny Znajomość SourceMod: znajomy dla mnie w 100% Link do GameTrackera:https://www.gametracker.com/account/manage/ Steam ID:STEAM_0:1:593905244 Czy akceptuje regulamin serwera:akceptuje Coś o sobie: Gram w cs od 2 lat. Jestem stale aktywny na serwerze only mirage. Posiadam też na facebooku wiele lc. Jestem miły i szanuje każdego gracza. Chodzę do liceum ogólno kształcącego w Ostrowcu Swiętokrzyskim do 2 klasy, więc nauki troche jest ale mam czas na granie. Mikrofon: posiadam Kontakt:[email protected] Edytowane 28 Listopada 2021 przez Kot_boom2006 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VIP spxiled. Napisano 28 Listopada 2021 VIP VIP Udostępnij Napisano 28 Listopada 2021 +wiek +doświadczenie +smxx +/- coś o sobie Dodam tylko od siebie że jesteś miły i spokojny Jak Najbardziej Na Tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zasłużony Wolfiee Napisano 28 Listopada 2021 Zasłużony Udostępnij Napisano 28 Listopada 2021 https://www.gametracker.com/player/Cjalis |kotek|/91.224.117.90:27105/ <---- Link do GT Jak nie dasz rady to i tak dasz radę! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Navkuuuuuu45 Napisano 28 Listopada 2021 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2021 Na tak +Wiek +aktywny na servie +Mikrofon +Doświadczenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kartas Napisano 28 Listopada 2021 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2021 Ooo to ten giga kox Cjalis♥️ +Aktywność +Wiek +Doświadczenie +Mikro Szef nad szefami. Chętnie go widzę w naszym gronie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...