Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

Na forum pojawił się nowy szablon wykonany przez ARISovsky & CodeBite

Zajrzyj do tematu, by dowiedzieć się więcej.

zobacz temat

Nowy szablon forum

Na forum pojawił się nowy szablon wykonany przez ARISovsky & CodeBite

Zajrzyj do tematu, by dowiedzieć się więcej.

zobacz temat

Nowy szablon forum

Na forum pojawił się nowy szablon wykonany przez ARISovsky & CodeBite

Zajrzyj do tematu, by dowiedzieć się więcej.

zobacz temat

Odwołnie od Bana


Rekomendowane odpowiedzi

Twój nick: Gruchotacz
Nick admina banującego: Ryozin
Data/Mapa: 02.12.2021 Mirage
SteamID:  STEAM_0:1:490953259
Serwer (mod): Only Mirage                      
Opis sytuacji: Grałem na serwerze only mirage i wg mnie normalnie zabijałem przeciwników a admin uznał że mam aim bota chociaż serwerowy antyaim no nic nie zrobił BO NIE MIAŁEM I NIE MAM CHEATÓW . Na koncie mam 700+h grałem dużo oficjalnych i kilka faceitów wiec jeśli byłbym odpalony jak uważa admin to dawno skończył bym z vackiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel CSPG
WŁAŚCICIEL

https://e90.gotv.pro/srv69369/auto-20211202-1858-de_mirage.dem.zip

Moja rozpiska pojawi się w okolicach 21/22

image.png.81bf3bbd751cf123e9d610df4f185732.png

             image.png.50d0c2fa7e17f517b20ffde7b2096eab.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel CSPG
WŁAŚCICIEL

Zabawę zaczynamy od 15:04 choć tak naprawdę początku warto zwrócić uwagę na jego zachowanie i pozycjonowanie celownika

15:04 - podczas tej akcji celownik kleił się do mnie jak zaczarowany, ale dzięki wspaniałemu tickrate z gotv nic tutaj nie ma :V
18:45 i dalej - tutaj dość istotne jest porównanie jego movementu celownikiem sprzed 15:04 każdy jego strzał z awp i póżniejsze strzały z innych broni są kierowane w dokładnie to samo miejsce, dość klasyczna konfiguracja wszelkiego wspomagania celowania, bo "GŁOWA JEST ZBYT OBVIOUS".|
20:14 - 20:16 - dość stereotypowy aimlock, ale nie 100%, bo mimo wszystko mógł po prostu jechać za nim celownikiem
20:40 - no jes jak jes
24:53 - oj tutaj trochę rzuciło celownikiem w lalusia, ale na szczęście udało mu się to opanować
27:07 - lewo, prawo aż w końcu złapało
27:35 - tutaj imamy pokazane jak celownikiem operuje gruchacz gdy nie chodzi o przeciwnika i AA nie działa. wolne wibracyjne usilne modelowanie
27:39 - no błagam xD 
*warto zwrócić uwagę na ustawienie jego celownika przy wychylaniu na CT. Takim celowaniem to może postraszyć co najwyżej gołebie na stadionie.
29:03 - znowu mechaniczny przeskok|
35:18 - najgorszy moment dla takiego cheata. dwóch przeciwników blisko siebie AA dostaje pierdolca i zaczyna skakać między jednym a drugim, ta akcja właśnie upewniła mnie w 110% 
THE END 

Podsumowanie: movement celownika, movement samego gracza, pozycjonowanie celownika ni chuj nie pasuje do tego jak finalnie wygląda namierzenia oponentów. Gdy gruchacz spotyka przeciwnika jego ruchy w model są pewne i mechaniczne, a gdy biega swobodnie po mapie celuje chaotycznie i drętwo. 

Fakt tickrate demka nie pomaga, ale tez na całe szczęście nie przeszkadza w bardzo drastyczny sposób, ruchy gruchacza, a raczej programu są na tyle charakterystyczne i płynne, że spokojnie można stwierdzić iż gruchotacz grał na wspomagaczach.

Czekam na odpowiedź gruchotacza i rozpiskę Wilczka.

image.png.81bf3bbd751cf123e9d610df4f185732.png

             image.png.50d0c2fa7e17f517b20ffde7b2096eab.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel Serwera
13 godzin temu, ryozin napisał:

15:04 - podczas tej akcji celownik kleił się do mnie jak zaczarowany, ale dzięki wspaniałemu tickrate z gotv nic tutaj nie ma :V

Można lekko zauważyć, że ten celownik klei się do nóg

16:40 - celownik wręcz przyklejony do nogi wroga. Dziwi mnie tutaj fakt, że słysząc kolesia na schodach OP zdecydował się skupić na jungle, mimo iż nie powinien wiedzieć o przeciwniku.

13 godzin temu, ryozin napisał:

18:45 i dalej - tutaj dość istotne jest porównanie jego movementu celownikiem sprzed 15:04 każdy jego strzał z awp i póżniejsze strzały z innych broni są kierowane w dokładnie to samo miejsce, dość klasyczna konfiguracja wszelkiego wspomagania celowania, bo "GŁOWA JEST ZBYT OBVIOUS".|

Tutaj znów dosłownie 5 sekund przed opisaną akcją, celownik w ścianę i sprawdzenie gdzie jest rywal (?) Co do całej akcji, to drugi frag w 18:50 przy dużym zwolnieniu prędkości, jest nienaturalny. Ruchy celownika znacznie się różnią niż sprzed 15:04 - jakby grała inna osoba.

13 godzin temu, ryozin napisał:

20:14 - 20:16 - dość stereotypowy aimlock, ale nie 100%, bo mimo wszystko mógł po prostu jechać za nim celownikiem

Popieram tutaj zdanie przedmówcy, trochę ten celownik leciał za przeciwnikiem, lecz czy na pewno aimlock?

13 godzin temu, ryozin napisał:

20:40 - no jes jak jes

Patrząc na poprzednie akcje i porównując je do tej, można wywnioskować, że OP lubi sobie nacisnąć nie ten guzik co trzeba w sytuacji kryzysowej, gdzie czeka go śmierć. Bardzo szybki ruch celownika, gdzie parę sekund wcześniej 20:30-20:39, nie mógł zabić przeciwnika na shorcie, przez swój słaby czas reakcji. W 20:40 przy porównaniu reakcja boga.

13 godzin temu, ryozin napisał:

24:53 - oj tutaj trochę rzuciło celownikiem w lalusia, ale na szczęście udało mu się to opanować

Zgodzę się, ale być może to tylko chwilowy parkinson, gdy przeciwnik pojawił się w bliskiej odległości od celownika.

13 godzin temu, ryozin napisał:

27:07 - lewo, prawo aż w końcu złapało

Jeszcze szybciej 27:00 ma celownik lekko ponad głową przeciwnika ale woli się skupić na bliższym rywalu, ignorując łatwego fraga.

Co do akcji slow mo prawdę powie, mechaniczny ruch celownika na głowę przeciwnika. Ryozin kolejny punkt. Przy 13% zwolnienia widać ten ruch.

13 godzin temu, ryozin napisał:

27:35 - tutaj imamy pokazane jak celownikiem operuje gruchacz gdy nie chodzi o przeciwnika i AA nie działa. wolne wibracyjne usilne modelowanie

27:38 magiczny strzał prosto w głowę rywala, gdzie widać mechaniczny ruch celownika. Za pierwszym razem myślałem, że to mi się pojebało ale jednak nie. Co do strzelania, to jest to pospolite zjawisko panicznego strzelania do wszystkiego co jest w okolicy, z nadzieją, że trafi się przeciwnika.
* Polecam zwolnienie 20%

13 godzin temu, ryozin napisał:

27:39 - no błagam xD

Ja również, akcja opisana wyżej.

13 godzin temu, ryozin napisał:

29:03 - znowu mechaniczny przeskok|

No niestety po raz kolejny punkt po stronie Ryozina. Ciężko nawet taki ruch wykonać ręką.

13 godzin temu, ryozin napisał:

35:18 - najgorszy moment dla takiego cheata. dwóch przeciwników blisko siebie AA dostaje pierdolca i zaczyna skakać między jednym a drugim, ta akcja właśnie upewniła mnie w 110% 

No cóż ja tutaj mogę rzec. Albo gruchotacz miał kolejny atak parkinsona, co jest mało prawdopodobne ale po prostu jego cheat zgłupiał, bo w zbyt bliskiej odległości było za dużo przeciwników. Widać ten mechaniczny przeskok z jednego, na drugiego zanim AA, wybrał którego chce najpierw zabić.

 

Podsumowując:
Patrząc na movement gracza, który często wygląda jakbyśmy musieli oglądać bota, mającego problemy z przechodzeniem między wejściami, a ruchami celownika w opisanych wyżej akcjach, to stwierdzam, iż coś tutaj nie gra. Gracz w sytuacjach kryzysowych nie ma żadnego problemu, aby zrobić bardzo szybki ruch w stronę przeciwnika i zabić go, a w akcjach, które nie stwarzają, żadnego zagrożenia reakcja jest dość późna. Moim zdaniem OP posiada wh i aimlock'a, zgodnie z tym co napisał @ ryozin

Ban powinien zostać.

Jak nie dasz rady to i tak dasz radę!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel CSPG
WŁAŚCICIEL

Brak chęci obrony że strony oskarżonego, ban zostaje.

image.png.81bf3bbd751cf123e9d610df4f185732.png

             image.png.50d0c2fa7e17f517b20ffde7b2096eab.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...