Skocz do zawartości
CSPoligon.pl

Propozycje/błędy FFA


Rekomendowane odpowiedzi

  • Administrator

Twój nick: @rQ8Cqbe.png Nindżoski.

Propozycja: Wywalić możliwość kupowania tarczy (i autokampy o ile jest włączona)

Propozycja: Wywalić mapki typu fy_pool, aim_map (to serwer FFA, a nie AIM,4FUN), a inne mniejsze mapki typu cs_wiocha, de_dust_2x2 ograniczyć, żeby pojawiały się w głosowaniu tylko przy maksymalnie 6 graczach na serwerze, bo inaczej jest rzeź.

Propozycja: Zrobić porządek generalnie w mapach, bo nikt nie będzie grał na jakimś de_prodigy, czy innej cs_militii (dziś na prodigy w moment z 17 osób na serwerze zrobiło się 5)

Propozycja: Wywalić informacje o darmowym svipie w godzinach nocnych, bo nie ma nawet rangi svip, a samego vipa gracze w nocy nie otrzymują.

Propozycja: Wydłużyć czas rundy do 2:00, bo 1:45 jednak momentami za mało czasu na cele.

 

  • Lubię to! 2

1307804817_jakisbannersygnatura.png.29908897802e4d61dcaed556fdf03c72.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aim i pool zostaje by chuj na chuju stawał to te dwie mapy dotychczas przyciągały tą garstkę ludzi ... Zwiększy się ilość graczy zmienią się mapy. Prodigy czy millitii jest grywalna na ffa częściej niż dd2. Usunąć jedynie z cyklu. Sama mapa się nie wybrała jak to mówisz 17 osób ? Większość musiała zagłosować...

Przez Nindżoski.,

Powybierali a później powychodzili, możesz sobie obejrzeć demko z 22:06 z de_prodigy i sam zobaczysz, że ludzie nie ogarniają tej mapki i nawet nie wiedzieli gdzie są bsy więc powychodzili. Mapki typu fy, aim są typową rzeźnia, zwłaszcza gdy nie ma adminów i chłopy biją z respa, a jak gra na nich 10 osób to dzieją się cyrki jakich mało. Tak, te mapy przyciągają graczy, tyle że wejdzie te kilka osób za dużo i za chwilę też wszyscy uciekają. 

 

Lepiej zmieńmy ten mod na 4FUN w takim razie, bo stałej bazy graczy nie zbudujesz na osobach które wchodzą, widzą totalną rzeź i wychodzą. 

 

A jeszcze co do militii i innych map z hostami, no może i ludzie czasem na nich grają, zwłaszcza na assaulcie, ale nikt nie wykonuje celi mapy, przez co często gra się do ostatniej sekundy każda rundę, a ludzie którzy umierają w pierwszych 30 sekundach też wychodzą, bo zwyczajnie nie chce im się czekać ponad minutę na kolejną rundę. 

Przez eM!,

Dlatego tylko administrator będzie miał możliwość zmienienia / dodania do głosowania takiej mapy... 

 Ogarnę. Praca chwilowo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel CSPG

Pozwolę się wtrącić, bo zjadłem zęby na 1.6 i graczach, zdarzyło się nawet sporo grać na modzie FFA.

1. Jeżeli chodzi o mapy typu militia, prodigy, to imo nie ma żadnego sensu wprowadzanie takich map na FFA, bo ludzie tego nie znają, a nawet jezeli tam grają, to ich gameplay polega na bieganiu po mapie i obijania się od ścian, bo ich po prostu nie znają, a jak dostaną na pizde raz, czy drugi to wyjdą.
2. Mapy aim, fy, wiocha równiez nie nadają się do tego moda tym bardizej na 32 slotowym serwerze, bo możesz ustawić małą mape na tych kilku graczy, ale jak admin wyjdzie, bo mu się znudzi, czy coś i wejdzie kilka osób, to zacznie się rzeźnia jak to nazwał Nindzoski, raszowanie, rzucanie kurwami na siebie nawzajem i uciekanie z serwera. Już lepiej włączyć blokady bs'ów na duże mapy (mówiąc blokady mam na myśli bariery na jakąś częsć mapy.

 

A no i od siebie dodam jeszcze, że imo na FFA "info 5s po smierci" nie ma sensu.. w końcu to jest FFA, a nie jakiś klasyk D2.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, prince napisał:

Pozwolę się wtrącić, bo zjadłem zęby na 1.6 i graczach, zdarzyło się nawet sporo grać na modzie FFA.

1. Jeżeli chodzi o mapy typu militia, prodigy, to imo nie ma żadnego sensu wprowadzanie takich map na FFA, bo ludzie tego nie znają, a nawet jezeli tam grają, to ich gameplay polega na bieganiu po mapie i obijania się od ścian, bo ich po prostu nie znają, a jak dostaną na pizde raz, czy drugi to wyjdą.
2. Mapy aim, fy, wiocha równiez nie nadają się do tego moda tym bardizej na 32 slotowym serwerze, bo możesz ustawić małą mape na tych kilku graczy, ale jak admin wyjdzie, bo mu się znudzi, czy coś i wejdzie kilka osób, to zacznie się rzeźnia jak to nazwał Nindzoski, raszowanie, rzucanie kurwami na siebie nawzajem i uciekanie z serwera. Już lepiej włączyć blokady bs'ów na duże mapy (mówiąc blokady mam na myśli bariery na jakąś częsć mapy.

 

A no i od siebie dodam jeszcze, że imo na FFA "info 5s po smierci" nie ma sensu.. w końcu to jest FFA, a nie jakiś klasyk D2.

Nie znają nowi gracze... a nam zależy by przyciągnąć jak najwięcej "starych steamowców" co prawda na chwilę obecną wiadomo, żę trzeba wycofać " mniej znane " mapy. 

32 sloty 4 graczy na serwie małe mapy są po to by ktokolwiek grał na serwie na tą chwilę.. 

Info było i musi być nie ważne, że to ffa dużo ludzi szuka na ffa tp które wyginęło kilka lat temu wraz z przejściem na Go ...

Plugin mała mapa jest po to by na mini mapach nie grało więcej niż dana ilość graczy.\

  Już lepiej włączyć blokady bs'ów na duże mapy (mówiąc blokady mam na myśli bariery na jakąś częsć mapy.

Tu popieram w 100 %

Przez isdn,

"starzy steamowcy" też nie przyjdą na te mapy. :V

 

Przez Endzik,

Edytuj swój post. a nie dodawaj kolejnego :kirby:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...