Vixen Napisano 25 Lutego 2022 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2022 (edytowane) Nick:Vixen Imię:Kacper wiek: 16 Doświadczenie w adminowaniu:4.5/10 Jestem wmiare dobry w tym co robie ale jeszcze ucze sie niektórych żeczy Czy umiem rozpisać demko: tak Status Prime: tak Znajomość SourceMod: 4.5/10 Link do GameTrackera:https://www.gametracker.com/vixent/ Steam ID: 76561199200468530 Czy akceptuje regulamin serwera: tak oczywiście Coś o sobie: Jestem młodym programistą , jestem miły i rozwarzny , pomagam jak tylko moge Mikrofon: tak Kontakt: [email protected] Edytowane 25 Lutego 2022 przez Vixen 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ottox2703 Napisano 25 Lutego 2022 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2022 +wiek +prime +mikrofon -GT -doświadczenie to doświadczenie jest okłamane ale ja bym dał szanse 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kartas Napisano 25 Lutego 2022 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2022 (edytowane) + prime - doświadczenie zawyżone widząc po wyrazie "żerzy" - znajomość SM też pewnie bardzo zawyżona + wiek Myślę, że skromność u ciebie nie jest widoczna, ale kolega ode mnie dostałby szansę Edytowane 25 Lutego 2022 przez kartas 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...