CHiNA-4e4enEC-IIKE Napisano 4 Września 2022 Udostępnij Napisano 4 Września 2022 Nazywam się BEKHAN wiem dziwne imię jestem z Rosji ale mieszkam w polsce od urodzenia mam 18 lat i gram w csa od 2012 roku jestem jakby oldem w tej grze dużo widzalem i dużo poznalem w tej grze będę gral na dd2 mam nadzięję że online będzie dobry bo narazie online jest 10 ludzi max więc będę robil reklame od samego siebie na ten serwer i ogl forum więc chlopaki i dziewczyny zapraszajcie znajomych co grają w csa na ten serwer będzie fajnie bo na RUSKICH SERWERACH online jest duzy i chcem taki sam online na tym serwerze :)))) <3 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Właściciel CSPG REDEVIL Napisano 4 Września 2022 WŁAŚCICIEL Właściciel CSPG Udostępnij Napisano 4 Września 2022 hi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sorentino^ Napisano 4 Września 2022 Udostępnij Napisano 4 Września 2022 Witam Cię! Bardzo się cieszymy, że to właśnie nasz serwer wybrałeś. Serwer jest w sumie jeszcze nowy i pewnie jeszcze się rozkręci. :] Pozdrawiam! :) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Opiekun Serwera Laureanka Napisano 4 Września 2022 Opiekun Serwera Udostępnij Napisano 4 Września 2022 Hej 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zasłużony Wolfiee Napisano 4 Września 2022 Zasłużony Udostępnij Napisano 4 Września 2022 Siemaneczko 1 Jak nie dasz rady to i tak dasz radę! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Właściciel CSPG Maxerek Napisano 4 Września 2022 WŁAŚCICIEL Właściciel CSPG Udostępnij Napisano 4 Września 2022 No WItamy Kontakty -> GG: 52060550 FB: https://hi-in.facebook.com/bartekpoprostutakijestem/ STEAM: https://steamcommunity.com/id/maxercsgo/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...