sharingan. Napisano 31 Października 2022 Udostępnij Napisano 31 Października 2022 Witam wszystkich csowców, na imię mi Patryk i gram na waszym cod modzie w 1.6 . Mam 22 lata i studiuję informatykę i jestem na 2 roku (do teraz żałuję). Mam nadzieję że zabawie tu u was na dłużej 😁 Big pozdro <3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2003 Napisano 31 Października 2022 Udostępnij Napisano 31 Października 2022 Siemanko :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Właściciel CSPG REDEVIL Napisano 31 Października 2022 WŁAŚCICIEL Właściciel CSPG Udostępnij Napisano 31 Października 2022 Hi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Opiekun Serwera Laureanka Napisano 31 Października 2022 Opiekun Serwera Udostępnij Napisano 31 Października 2022 Hej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
D4W1D Napisano 31 Października 2022 Udostępnij Napisano 31 Października 2022 Witaj :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zasłużony Wolfiee Napisano 1 Listopada 2022 Zasłużony Udostępnij Napisano 1 Listopada 2022 Siemanko Jak nie dasz rady to i tak dasz radę! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mateuniaa Napisano 1 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2022 Witamy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Leayo Napisano 1 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2022 Siemanko Leayo. Mistrz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Malinovskyy. Napisano 1 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2022 Siemandero @IGN: Malinovskyy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...